شوری تازه که مشاهیر جهان را مثل گردباد جذب میکند!

شوری تازه که مشاهیر جهان را مثل گردباد جذب میکند!

Cryo-Health-Cryotherapy-1024×700

آیا تصور میکردید که کرایوتراپی فقط مختص ورزشکاران است؟ یک بار دیگر فکر کنید. مشاهیر (Celebrities) جهان شیفته کرایوتراپی شده اند و این به خاطر ورزش کردن نیست. کرایوتراپی منافع بسیار زیادی برای سلامتی عمومی دارد که مشاهیر بسیاری برای انجام درمان به نزدیک ترین مرکز کرایوتراپی خود مراجعه کرده اند. Kate Moss، Jessica Alba، Demi Moore، Jennifer Aniston تنها چند تن از افراد مشهوری هستند که از کرایوتراپی به صورت منظم استفاده میکنند.

مشاهیر همیشه به دنبال این هستند تا ببینند دستاورد بعدی جدید برای سلامتی و زیبایی چیست، پس طبیعتاً آنها از درمان نوینی که مثل طوفان دنیا را فرا گرفته است استقبال میکنند. همانطور که کرایوتراپی اثراتش بر روی سلامتی بی حد و حصر است، در مورد زیبایی نیز اثرات بسیار متنوعی دارد.

وقتی صحبت از یک درمان برای زیبایی میشود، چه چیز بهتر از آن است که اثر آن درمان بلافاصله قابل رویت باشد؟ بسیاری از کِرِم ها و لوسیون ها این ادعا را دارند که اثرات آنها بلافاصله پس از مصرف قابل رویت است، در حالی که چنین نیست و درمان با آنها مستلزم زمان طولانی، هزینه زیاد و صبر بیمار است. با کرایوتراپی، به علت دلایل اثبات شده علمی بلافاصله پس از درمان میتوان نتایج را مشاهده کرد. کرایوتراپی باعث بالارفتن میزان گردش خون در تمامی بدن میشود. وقتی بدن شما در معرض دمای منفی ۱۴۰ درجه سانتیگراد در محفظه کرایوتراپی قرار میگیرد باعث میشود که خون با فشار به سطح پوست شما نزدیک شود تا شما را گرم کند. این امر نه تنها باعث تقویت سیستم قلبی عروقی میشود، که باعث دفع سموم از بدن شده و میزان بالایی اندورفین در بدن ترشح میکند.

حالا میتوان متوجه شد که چرا Mandy Moore و بهترین دوستش Minka Kelly از هر فرصتی برای کرایوتراپی استفاده میکنند. راز چهره زیبا و بی عیب و نقص آنها دیگر پوشیده نیست.

شاید تصور کنید کرایوتراپی منافع دیگری ندارد، اما چنین نیست! وقتی در هالیوود صحبت از زیبایی میشود، مسئله بسیار مهم، نگهداشتن ثابت و دائمی فیزیک بدن در حالت خوش فرم است.  هر جلسه کرایوتراپی میتواند تا ۸۰۰ کالری انرژی بسوزاند و همچنین باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن شود، چربی ها را نابود کند و سلولیت را از بین ببرد پس برای نگهداری اندام تراشیده ی مشاهیری چون Derek Hough، Ludacris، Daniel Craig، کار را ساده تر میکند.

حال میتوان فهمید که چرا مشاهیر هالیوود به سمت کرایوتراپی هجوم آورده اند. مطمئن باشید شما هم مزایا و فواید کرایوتراپی را از دست نخواهید داد.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =