درمان سلولیت و چاقی به روش لیپوماساژ اندرمولوژی با دستگاه

درمان سلولیت و چاقی به روش لیپوماساژ اندرمولوژی با دستگاه

۱۴۰۶۵۸۸۶۱۷lpg-endermologie

دچار چاقی موضعی و سلولیت هستید و در این باره نگرانید؟ از عمل جراحی و لیپوساکشن وحشت دارید؟ در پوستتان چین و چروک ها در حال خودنمایی اند؟ می خواهید صورتی خوش فرم و شاداب داشته باشید؟ از روش های هزینه بر و زمان بر در هراسید؟ در کلینیک ما لیپوماساژ بوسیله روش اندرمولوژی، بهترین روش درمانی که برای کاهش چربی و سلولیت در سراسر دنیا صورت می گیرد، ارائه می شود.

لیپوماساژ اندرمولوژی چیست؟

لیپو ماساژ یکی از روش های درمانی اندرمولوژی است که به وسیله دستگاه اندرمولب انجام می شود. اندرمولوژی علم تحریک سلولی است. سطح پوست از طریق اصل تحریک MECANO تحریک می شود تا واکنش بیولوژیکی عمیقی را ایجاد کند. لیپوماساژ که در فرانسه طراحی و در اروپا برای سالیان متمادی مورد استفاده قرار گرفته است، اولین روش درمانی مکانیزه برای درمان سلولیت است که سازمان غذا و دارو آن را تایید کرده است. درمان های اندرمولوژی ۱۰۰ درصد طبیعی و غیرتهاجمی ستند و برای کاهش سلولیت، بهبود رنگ پوشت و خوش فرم کردن بدن از لحاظ علمی تایید شده اند.

نحوه عملکرد روش لیپوماساژ و دستگاه اندرمولب

لیپوماساژ خالی کردن سلول های چربی ( لیپولیز) در نواحی مورد نظر بدن را تحریک می کند. ترکیبی از هموار کردن و مکش برای ماساژ و فرم دادن پوست و ساختارهای بوجود آورنده آن مورد استفاده قرار می گیرد. پوست و لایه سلول چربی زیرپوستی به حرکت در می آیند و گردش خون افزایش پیدا می کند. روش های درمانی لیپوماساژ باعث بهبود درناژ لنفاوی می شود که سم های سوخت و ساز را از بافت ها از بین می برد. افزایش اکسیژن و مواد غذایی موجود فرآیندهای حذف چربی بدن را تحریک می کند و سلول های چربی کوچک تر می شوند. دیواره های بافت همبند به آرامی کشیده می شود که سلول های بافت فیبری را تحریک می کند تا کلاژن و الاستین با کیفت تری تولید کنند و از این رو رنگ و فرم بدن را بهبود می بخشد.

تاثیر لیپوماساژ بر روی پوست

  • باریک کردن سلول های چربی
  • از بین بردن سلولیت
  • درمان شلی پوست
  • خوش فرم کردن چهره
  • جوان سازی بافت جای زخم
  • بهبود گردش خون
  • کاهش حفظ مایع
  • بهبود بخشیدن به سوخت و ساز کند

رفع سلولیت با لیپوماساژ

با روش های درمانی لیپوماساژ و کاهش سلولیت این کلینیک با چربی اضافی خداحافظی کنید. این روش های درمانی بهینه و مورد تایید برای خوش فرم کردن شکل ظاهری، سفت کردن پوست و از بین بردن سلولیت ایده ال هستند. این کلینیک از نسل جدید دستگاه های اندرمولب Endermologie (LPG) ، بهره می برد که نتایجی که عرضه می کند نسبت به دستگاه های قبلی ۵۰ درصد بهبود را نشان می دهند. چیزی که اغلب ما در مورد سلولیت می دانیم نشانه خارجی آن، پوست نارنجی رنگ گود افتاده است. اما برخلاف عقیده رایجی که سلولیت را صرفا یک بیماری پوستی ناخوشایند می داند، سلولیت در واقع بیماری بافت های همبند است. از بین رفتن ظاهر پوست با تغییر شدید بافت همبند بوجود آورنده بدن و آسیب به ریزجریان و بزرگ شدن سلول های چربی که با به دام افتادن چربی و سم بوجود می آید، همزمان است. اگر چه سلولیت نوعی چربی است، علت و روش های درمان آن ارتباط کمی با رژیم غذایی، ورزش یا سبک زندگی دارد. سلولیت می توان ناشی از ترکیب پیچیده عواملی باشد که شامل تغییرات هورمون ها و عوامل ارثی می شود. تخمین زده می شود که ۹۵ درصد از زنان بالای ۲۰ سال دارای کمی سلولیت هستند و این افراد شامل افراد لاغر و مدل های استخوانی ، زنانی که رژیم غذایی و سبک زندگی سالمی دارند و ورزشکاران حرفه ای هم می شود. در بین زنان، چربی به صورت حفره یا کیسه های عمودی بزرگ ایجاد می شود، در حالی که در بین مردان، چربی به صورت واحدهای اریب کوچک است. علاوه براین، زنان یک لایه چربی ذخیره در نواحی مشخصی از بدن خود دارند که مردان فاقد آن هستند. مردان عموما سلولیت ندارند که به این خاطر سازماندهی متفاوت چربی در بدن آنها است. در بین زنان، سپتوم عمود بر سطح پوست است. در بین مردان، سپتوم حفره های چندضلعی شکل کوچکتری را ایجاد می کند.این تمایز ظاهر به همراه پوست ضخیم تر مردان، باعث می شود که پوست مردان نسبت به ذخیره چربی مقاوم تر باشد و با تغییرات ساختاری ( سلول های چربی تغییر شکل یافته) کمتر تحت تاثیر قرار می گیرد. اندرومولیف یک روش جوان سازی انحصاری است که پوست را به صورت عمیق بار دیگر متراکم می کند تا نشانه های پیری را از بین ببرد. دستگاه اندرمولب ریز ضربه هایی را به سطح پوست وارد می کند تا سلول های جوانی را تحریک کند و کلاژن و الاستین به صورت طبیعی بار دیگر تولید می شوند. اندرمولیفت نتایجی فوری عرضه می کند که شامل لیفتینگ، صاف شدن و درخشش پوست می شود.در هر جلسه درمان چین و چروک ها پر می شوند، پوست خوش فرم می شود و پوست شفاف می شود. تحریک مکانیکی پوست از طریق ریز ماساژی دستگاه اندرمولب عرضه می شود تا تولید طبیعی کلاژن به شکل طبیعی شدیدا افزایش پیدا کند و خطوط و چین و چروک های ریز را از بین می برد.

اندرمولوژی برای چه کسانی مناسب است؟

  • فردی که نتایج غیرجراحی، بدون خطر و بدون درد را ترجیح می دهد
  • فردی که احساس می کند برای درنظر گرفتن شیوه های تهاجمی تر خیلی زود است
  • فردی که دوست دارد به صورت طبیعی لاغرتر شود و چهره جوان تری پیدا کند
  • فردی که درک می کند گاهی اوقات ورزش و رژیم غذایی برای از بین بردن چربی های اضافی و توررفتگی های زشت کفایت نمی کند.
  • فردی که برای داشتن یک سبک زندگی سالم، طبیعی و مسئولیت پذیرانه به دنبال روش های درمانی با کیفیت استی که در آنها از جدیدترین فن آوری های روز بهره برده می شود
  • فردی که نوسانات هورمونی شدید بلوغ، بارداری یا یائسگی را تجربه می کند که منجر به تغییرات شدید در اندام او شده است
  • فردی که با ورزش و رژیم غذایی سبک زندگی سالمی دارد، اما در نواحی مشخصی از بدن او چربی اضافی وجود دارد.

اندرمولوژی برای چه نقاطی از بدن مناسب است؟

با وجود اینکه لیپوماساژ را می توان در همه جای بدن مورد استفاده قرار داد ( که شامل از بین بردن چین و چروک صورت می شود) ، ما بر شش ناحیه درمانی اصلی تمرکز می کنیم که برای کاهش سلولیت و چربی مناسب هستند:

  1. بازوها: سفت کردن و خوش فرم کردن بازوها
  2. شکم: سفت کردن پوست شل و از بین بردن چربی اضافی عضلات شکم
  3. باسن: صاف کردن و خوش فرم کردن
  4. ران: صاف کردن سلولیت به منظور کمک به خوش فرم کردن و لاغر کردن ران ها
  5. پهلو: سفت کردن پوست، لاغر کردن و از بین بردن برآمدگی در ناحیه پهلو
  6. سینه/عضله سینه: کاهش انباشت چربی به منظور کاهش بزرگی سینه در مردان

نتایج اندرمولوژی چه زمانی مشخص می شود؟

عموما برای مشاهده نتایج لیپوماساژ بین ۸ تا ۱۲ جلسه باید صبر کرد. ما توصیه می کنیم هر هفته دو تا سه جلسه درمانی برگزار شود و بین هر جلسه یک روز فاصله باشد. برای اینکه هر چه سریع تر به نتیجه دلخواه برسید، ترکیب لیپوماساژ را با رژیم غذایی و ورزش مناسب توصیه می کنیم. متخصصان سلامت انسان می توانند در طول جلسات درمانی اندرمولوژی رژیم غذایی و ورزش های مناسب را برای فرد ارائه کنند.

برای رفع چین و چروک ها و افتادگی عضلات شل شده، خوش فرم و شفاف کردن پوست صورت و جوانسازی آن بهتر است دستگاه لاغری اندرمولب یا LPG را امتحان کنید. نتایج فوری، درمان افتادگی پوست، درمان شلی پوست و چاقی شکمی از دیگر مزایای این دستگاه و روش درمانی است.

آیا LPG می تواند جایگزین لیپوساکشن باشد؟

لیپوساکشن عمل جراحی زیبایی است که از طریق خارج نمودن چربی های اضافه از بدن انجام می شود اما قادر به درمان سلولیت های موضعی و تقویت بافت همبند و عضلات نمی باشد، علاوه بر این که لیپوساکشن به دلیل آن که یک عمل جراحی تهاجمی است دارای عوارض متعدد می باشد. لذا در طی سالهای اخیر علاقه بیشتری به روشهای غیر تهاجمی جایگزین ایجاد شده است. ما اندورمولوژی را بدلیل آن که توسط مراکز علمی معتبر مورد تایید قرار گرفته است انتخاب نموده ایم.

جالب است که بدانید از اندر مولوژی حتی به عنوان درمان کمکی قبل و بعد از لیپوساکشن استفاده می شود چرا که استفاده از این روش باعث نرم تر شدن چربی های موضعی و سهولت برداشت آنها می شود و استفاده از اندرمولوژی پس از عمل نیز باعث همگون تر شدن نمای بدن می شود.

در نهایت باید بدانید که LPG در درمان افتادگیهای پوست ناشی از کاهش وزن بویژه در خانمها موثر می باشد.

دیدگاه (2)

  1. سایه :

    سلام روز بخیر

    هزینه هر جلسه لیپوماساژ اندرمولوژی چقدره؟

  2. شکم بند :

    بسیار عالی بود ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =