قبل از انجام جراحی بینی به این نکات توجه کنید

بینی شامل غضروف و استخوان و پوست است که جراحی آن می‌تواند عوارض داشته باشد پس رعایت نکاتی قبل جراحی زیبایی بینی ضروری است.

قبل از انجام جراحی بینی به این نکات توجه کنید

کاندیدای-جراحی-بینی
دکتر سید علیرضا مصباحی متخصص ‌راینولوژی و مدرس جامع جراحان پلاستیک آسیا، اروپا و آمریکا در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: عمل‌های زیبایی بینی یک سری شرایط دارد که در صورت رعایت این شرط‌ها یک جراحی با نتیجه خوب امکان‌پذیر است. فردی که خواستار جراحی زیبایی است ابتدا باید هدف و انگیزه خود را از این عمل مشخص کند تا طبق انگیزه و علاقه خود این کار را انجام دهد.
وی افزود: قدم دوم قبل از جراحی زیبایی بینی درست انتخاب کردن جراح است، اینکه عمل توسط هر جراحی انجام نشود، ‌بسیار مورد تأکید است.
‌دکتر مصباحی ‌با اشاره به مدرک جراحان عنوان کرد: طبق قانون وزارت بهداشت و قانون نظام پزشکی نصب پروانه کسب با عکس در محل طبابت ‌الزامی است تا بیماران با دیدن آنها عمل خود را به دست ‌جراحانی که قابلیت بیشتری دارند، بسپارند.
وی ادامه داد: بیمار باید قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی توصیه‌های پزشک خود کاملاً گوش دهد چون در نهایت پزشک است که با صحبت‌های منطقی با بیمار می‌تواند بهترین تصمیم را برای او بگیرد بنابراین نباید دخالت‌های دیگران را جایگزین توصیه‌های پزشک کنند.
این مدرس جامع جراحان پلاستیک خاطرنشان کرد: اگر بیمار و تکنیک‌های جراحی درست انتخاب شوند هیچ نوع عارضه‌ خاصی از جراحی‌های بینی نخواهیم داشت ‌در واقع عملکرد بینی ‌بسیار ارزشمند است و طوری برای صورت باید طراحی شود که تناسب‌ها رعایت شود که این به علم و هنر خوب جراح برمی‌گردد که بهترین نتیجه را داشته باشد.
منبع: http://www.yjc.ir/fa/news/5360672

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =