مزوتراپی بدون سوزن

مزوتراپی بدون سوزن

تزریق بدون استفاده از سوزن، روشی بسیار مؤثر، بدون ایجاد جراحت و کاملاً ایمن است. این تکنولوژی از الکتروپوریشن (electroporation) و الکترواوسموزیس (electroosmosis) برای فراهم کردن مواد مغذی سلول های قرار گرفته در عمق، ارتقای متابولیسم، گردش لنف و خون و نیز کاهش چین و چروک، سفیدسازی پوست و مرطوب نگه داشتن آن، بهبود سلولیت، انحلال سریع چربی و کاهش وزن بهره می برد. در مقایسه با روش اعمال مواد مراقبت از پوست (به تنهایی)، در این روش جذب مواد بالاتر بوده و مواد تنها در لایه ی اپیدرم باقی نمی مانند.

تئوری عملکرد:
این دستگاه از فن آوری های الکتروپوریشن و الکترواوسموزیس بدون نیاز به هیچ گونه تزریقی بهره برده و به راحتی آکوآپورین (AQP) را باز کرده، مواد مغذی مورد نیاز پوست را انتقال داده و در نتیجه، همه نوع بیماری های پوستی را درمان می کند. همچنین جذب سریع و مؤثر مواد مغذی پوست را امکان پذیر ساخته، متابولیسم پوست را ارتقا بخشیده و پوست را کشسان و لطیف نگه می دارد.

الکتروپوریشن و الکترواوسموزیس چیست؟

الکتروپوریشن: مستقیماً روی پوست عمل کرده و به طور دائم، نفوذ بافت پوست را بهبود می دهد. تحت عملکرد الکتروشوک، سوراخ های هایی درون سلول های چربی ایجاد شده و به طور همزمان، مولکولی که به طور طبیعی جذب نشده است، می تواند به داخل سلول نفوذ کند. وقتی سوراخ ها ایجاد می شوند، در عرض چند ثانیه تا چند دقیقه بنا بر مدت زمان الکتروشوک، این سوراخ ها باز می مانند.

الکترواوسموزیس: عمدتاً روی مولکول ماده ای عمل می کند که قرار است پخش شود و به آن کمک می کند تا آزادانه به داخل پوست نفوذ کند. بارهای الکتریکی همسان یکدیگر را دفع می کنند. بنابراین مولکول مثبت می تواند توسط جریان مثبت دفع شده و به درون بافت پوست هُل داده شود. به طور همزمان، مولکول خنثی نیز می تواند به درون پوست نفوذ کند.

کمپانی Panestetic ایتالیا با استفاده از طراحی ارگونومیک 3 هندپیس، درمان های متعدد در تمامی نقاط بدن را امکان پذیر ساخته است.
مزایا
• اثر بخشی مشهود پس از اولین درمان
• تحریک نوری بافت جهت مقاوم سازی و جلوگیری از افتادگی پوست
• پروتکل اختصاصی RadioLift جهت تحریک کلاژن سازی و کاهش علائم پیری و ماندگاری اثر طولانی مدت
• جذب حداکثری و بدون درد دارو توسط پروب مزوتراپی بدون سوزن
• صفحه نمایش تاچ و کاربری بسیار آسان و در عین حال حرفه ای
• Up-To-Date بودن همیشگی دستگاه با تحقیقات روز کمپانی توسط پورت USB
• کنترل نرم افزاری از راه دور به طور مستقیم از آزمایشگاه کمپانی

دانلود کاتالوگ

تصاویر

* برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی، روی آنها کلیک کنید