رازهای زیبایی هنرمند مشهور: جسیکا آلبا

رازهای زیبایی هنرمند مشهور: جسیکا آلبا

alba

ممکن است جسیکا آلبا طبیعتاً زیبا باشد اما حتی “فرشته تاریکی” سابق هم چندین راز زیبایی در آستین خود دارد. شنیده ایم که این الهه فرش قرمز، از طرفداران بزرگ کرایوتراپی یا سرمادرمانی است و او تنها ستاره­ ای نیست که این روش را برای افسانه­ ای شدن برگزیده است.

با استفاده توسط افراد مشهور هالیوودی نظیر دمی مور و جنیفر آنیستون برای داشتن پوستی درخور فرش قرمز، سرمادرمانی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از جالبترین درمان های غیر تهاجمی در سراسر دنیاست. در حال حاضر، یکی از کرایوتراپیست های پیشرو در انگلستان، درمان جدید سالنی منحصر به فردی ارائه کرده است که به دنبال استفاده از آن (و انجماد نواحی مختلف در دمایی به پایینی ۱۸۰- درجه سانتی­گراد) پوست ده سال جوان تر به نظر می رسد.

آلا پاشینسکا[۱]، مدیر بالینی کمپانی ICE Health Cryotherapy Ltd می گوید که دستگاه جدید او تنها دستگاهی در کشور است که می تواند به چنین دماهای فوق العاده سرد در محیط های سالن و کلینیک برسد. این دستگاه Cryo T پرتابل نام دارد و انقلابی در بازار زیبایی ایجاد کرده است.

نه تنها این دستگاه می تواند به چنین دماهای پایینی برسد (در مقایسه با دستگاه های استاندارد سرمادرمانی که به حدود ۱۵- درجه سانتی گراد می رسند)، بلکه می تواند به عنوان بخشی از یک دوره زیبایی و درمانی شفابخش برای طیف گسترده ای از بیماری ها مورد استفاده قرار گیرد.

این شکل منحصر به فرد از سرمادرمانی کارآمد است؛ چرا که وقتی صورت یا بدن امنجمد می شوند، رگ های خونی گشاد شده و اجازه می دهند تا اکسیژن بیشتری به سلول ها برسد. این فرایند از سبب شروع فرایند خوددرمانی بدن و تسریع حذف سموم از آن می شود. همچنین دماهای بسیار سرد تولید طبیعی کلاژن را افزایش داده، پوست را روشن تر، درخشان تر، هموارتر، سفت تر کرده، چین و چروک را کاهش داده و همچنین سبب افزایش اندورفین و آدرنالین می شود.

آلا که صاحب کلینیک VIP درStoke-on-Trent  است و سرمادرمانی تمام بدن را از سال ۲۰۱۰ تاکنون انجام می دهد، گفت: “من برای مقابله با کاهش بسیار زیاد دما در دستگاه Cryo T پرتابل آموزش دیده ام اما این دستگاه کاملاً بی خطر است. در واقع دماهای بسیار پایین هستند که نتایج باور نکردنی در پی دارند. این درمان کرایوتراپی حتی کوچکترین دردی هم ندارد و هر کسی که آن را امتحان کرده، از نتایجش شگفت زده شده است”.

آلا توضیح داد: ” من باور دارم که این روش می تواند در محبوبیت از درمانهایی نظیر بوتاکس پیشی بگیرد؛ چرا که در آن چیزی به بدن تزریق نمی شود”.

آلا کارش را با پاکسازی عمیق پوست آغاز کرده و از یک لایه بردار اسیدی گلیکونیک بر روی پوست استفاده می کند. دستگاه سرما درمانی منحصر به فرد با جریانی از بخارات نیتروژن مایع در دماهای فوق العاده پایین شروع به کار می کند. پس از آن، او پوست را مرطوب می کند. تنها در یک جلسه درمان، پوست درخشان تر، فوق العاده هموارتر و سفت تر می شود. آسیب های پوستی به حداقل رسیده و منافذ بسته می شوند.

همچنین سرمادرمانی برای بازگرداندن پوست به شکل بی عیب و نقص آن، درمان آکنه، اگزما، پسوریازیس و سلولیت فوق العاده عمل می کند. همچنین به عنوان درمانی برای التهاب عضلانی، ورم مفاصل، سردرد، میگرن و پوکی استخوان و نیز کاهش درد و تورم استفاده می شود. آلا توضیح داد: “به نظر دستگاه عجیبی می رسد اما این دستگاه واقعاً این اثرات را بر جای می گذارد. من افزایش عظیمی در تعداد افرادی دیده ام که برای این درمان تخصصی نزد ما می آیند و حتی برخی افراد که تحت تأثیر این دستگاه قرار گرفته اند، آن را برای خودشان خریداری کرده اند”!



[۱] Alla Pashynska

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 7 =